reklama

Adela asi na Ďábla kašle

Neboj sa, milý čitateľ, neboj sa, nejde o exorcistický materiál ani o reklamu na pokračovanie Rosemarynho dieťaťa. V skutočnosti som sa zachoval ako chudák, zneužívam meno Adely Banášovej, ktorej som poslal našu novú pesničku. Samozrejme, bez odozvy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Príbeh je tradičný, malý človiečik z Východu naivne napísal Adele Banášovej do Fun rádia. Poslal som jej našu novú pesničku Ďábel, ktorú sme si urobili "pre radosť". Človek si povie - snáď motyka vystrelí, snáď niečo odpíše a my sa pyšne pochválime. Veď aj toto lotto sem tam niekto vyhrá. Smola, realita je úplne iná, všedná a nezaujímavá. Doprosujem sa pozornosti a trpím tak tradičnou chorobou všetkých blogerov (niektorým tento syndróm prerastá cez hlavu a môže skončiť kandidatúrou na najvyššie funkcie). Ja som chcel príliš veľa, mail ani pesnička sa Adely ani nedotkla a tak som sa prišiel vyžalovať k vám. Nič to preto, keď sme zdraví, povie si nejeden človek bez spoločenskej pozornosti. Neuznaných je na Slovensku dvanásť do tucta a ja sa nemám prečo vymknúť z radu. Preto som sa rozhodol, že vám ponúknem možnosť vypočuť si Ďábla a okomentovať mi ho. Admin, bože dobrotivý, nejde o reklamu, netlačia sa ti do virtuálneho priestoru žiadne komerčné snahy. V podstate nič viac a nič menej, iba prosba o názor. Takže nech sa páči, môžbyť sa vám Ďábel zapáči viac ako Adele Bé. Nech sa lúbi - http://www.mkmb.sk/thebills/

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S. zároveň môžeme rozpútať diskusiu o potrebe takých stránok ako je Mama kúp mi booster...

Tomáš Repčiak

Tomáš Repčiak

Bloger 
  • Počet článkov:  85
  •  | 
  • Páči sa:  1x

písač, ročník 1972... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáZ DOMOVAKULTÚRANÁZORYPOLEMIKY

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu